Live Like A Pro

Productie:

FREEPLAY-studios

Camera:

Wout ten Thije

Marnick de Groot

Editor:

Wout ten Thije

Marnick de Groot

Interviews

Bas Vis

Client:

KNMV – Ministerie van VWZ

Categorie:

Videocampagne

Productie:

FREEPLAY-studios

Camera:

Wout ten Thije

Marnick de Groot

Editor:

Wout ten Thije

Marnick de Groot

Interviews

Bas Vis

Client:

KNMV – Ministerie van VWZ

Categorie:

Videocampagne

De Motocross of Nations is meer dan alleen een spectaculair topsportevenement, de eerste ‘MXoN’ in 15 jaar op Nederlandse bodem wordt ook benut om een maatschappelijke ‘impact’ te genereren. Met ‘LIVE LIKE A PRO’ wordt door coureurs, monteurs, organisatoren en docenten ingespeeld op de specifieke doelgroepen ‘jonge motocrossers’ , ‘techniekstudenten’ en ‘bestuurders en overheden’. Middels activiteiten op scholen, bij clubs én tijdens het evenement op het TT Circuit Assen draagt het maatschappelijk programma van de MXoN bij aan een gezonde leefstijl, aantrekkelijk techniekonderwijs en een meer veilige en duurzame motorcross.

FREEPLAY studios was verantwoordelijk voor alle videoproducties en social media publicaties. De uitdaging lag hem in grootte van deze campagne. In totaal hebben wij negen video’s en zo’n social media berichten voorbereidt en gelanceerd. In totaal zijn er met deze campagne 400.000 mensen bereikt.

Alle afleveringen zijn hier terug te bekijken.